Valborg med mera

Efter att varit vaken mer eller mindre frivilligt/ofrivilligt (beror på hur man väljer att se på det) i snart 42 timmar i streck, så börjar tankarna flyga iväg på det mesta och utan någon som helst struktur. Kreativiteten flödar på i alla fall, om än på ett lite okontrollerbart sätt. Jag lyckades vinna en omgång rappakalja för ett par timmar sen, det måste vara bevis nog.

Valborg i stort var väldigt lyckat, hade riktigt kul i Viby med Sweetypig m.fl.  Skar upp foten på en sylvas list, men det gick att fixa ihop ganska så bra. Värre för Kribbe som lyckades göra om min bedrift strax efteråt, blodet pulserade och han fick åka till sjukhuset. Såg inte särskillt bra ut tyvär. Sen drev jag och mina medresenärer runt lite innan vi kunde vara hos Micke en stund. Det var också kul, fast istället för att åka hem så fick jag för mig att åka hem till Andreas... Med det lilla tillägget att Andreas inte själv var där, utan lite andra mäniskor istället. Ett mindre roligt samtal på vägen dit gjorde det hela ganska så annorlunda, samtidigt som jag sa byebye till chansen att få någon vettig nattsömn. Galet ofräsch åkte jag till töjnan när det hade blivit dag. Uppfräschning och fotboll fick en på bättre tankar. Hade börjat komma in i andra andningen då, fast tekniken kändes lite ringrostig minst sagt. Planen var dock långt ifrån den bästa men det kan vara lite kul då med.  Hem till Anton sen för filmkväll med Sussi, Eric mf.l.
Riktigt trevligt!


Schablonbilden vissa har gör mig bara så trött.
Allt har en förklaring, det är bara att jag inte har någon vilja eller orsak att ge alla den.
Another day, another mood.


Dags att göra slut på den här sjukt långa dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0