Host Winter Editon

Dags att blåsa i liv i den här gammla bloggen igen. Det har inte hänt något särskillt spännande den senaste tiden eftersom jag mest har varit hemma och hostat. Det påminner ganska mycket om i sommras när jag hade det här. Fast nu är det värst runt 04-08 på morgnarna, jobbigt för sömnen alltså. Blir det värre så får jag nog börja med min dundermedecin som jag körde förra gången. Morfin, Ammoniak & Etanol som de tre första ingridienserna...yummy, eller nåt.  I dag har jag ändå tagit mig ut och varit i stan en hel del, har i tur och ordning träffat Tina, Annie och Alex. Men men, nu ska jag kolla upp lite bra grejer inför högskoleprovet hade jag tänkt.

Bye





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0