Bloggstopp

Blogg.se har inte velat att jag ska blogga något dom senaste dagarna tydligen men nu har jag i alla fall lyckats ta mig in här igen. Blev en lugn fredag hemma och utgång på lördagen istället. Helgens destination blev Vanilla Nightclub. Känns som jag frisknade till ordentligt av att få komma ut lite, haha. Kvällen var rätt kul i alla fall, träffade på lite fler bekanta ansikten där från Rudbeck och Peder Fogstrand var förstås där och minglade med småtjejerna as usual. Färden hem blev däremot inte så kul men jag är glad att jag inte blev inblanad i alla fall. Att vissa bokstavligt talat nästan skulle kunna döda för en cheesburgare visualiserades tydligt.






Kommentarer
Postat av: Carro

De där stället ser ju riktigt mysigt ut =)

2008-01-14 @ 19:20:40
URL: http://kletigasaker.blogg.se
Postat av: Alex

Svar: Jo det är rätt nice :)

2008-01-20 @ 19:18:19
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0