Hej igen

Nej, jag har inte dött... inte för att jag tror att någon misstänkte det, men kanske att min blogg hade dött. Det är faktist tvärtom, den har fått en kompis. Från och med nu så kommer allt jag skriver om träning att hamna här!

För övrigt har jag inte mycket att säga just nu, hade en trevlig helg förra helgen med filmkväll/natt på fredagen och en dubbel födelsedagsfest i Silverdal i lördags kväll/natt. Annars rullar det väl på som vanligt, lite småförkyld men inget allvarligt. Har faktist varit hemma för första fredagkvällen i år, haha.

Skriver mer när jag har något att säga, sov gott kära läsare!



Kommentarer
Postat av: Ghaeth Karkhy

Få de allra bästa tips och visa det för andra!!!

Besök sidan så förstår du vad jag menar med det!!

2008-02-16 @ 02:49:54
URL: http://gspelet.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: det tkr jag, den är superbra :) ha en bra söndag!

2008-02-17 @ 12:45:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0