Nån sån där lista.

(x) Rökt en cigarett?
Japp och fler hade jag inte tänkt att det skulle bli.

(x) Druckit så mycket att du spytt?
Det man inte minns har inte hänt, right? (a)

(x) Krockat någons bil?
På Gokartpalatset fick jag en black-out och trode att jag satt i en jeep eller något liknande fast jag i själva verket var på väg in i en u-sväng. Gasen i botten rätt in och över sargen upp över någon blomkruka och nåt shit tills jag fastnade högst uppe på plattformen. Jag hörde hur instruktörens ord ekade i huvudet - "Går någon av bilarna sönder så är det ni så blir ersättningsskyldiga."

( ) Stulit en bil?
Bara i Grand Theft Auto.

( x ) Varit kär?
Yes.

(x) Varit i handgemäng?
I lågstadiet så blev jag irriterad på att en kille alltid snodde och gömde dom coolaste stjärtlapparna när vi skulle åka i backen på rasten. Sen när han puttade omkull min "flickvän" så lackade jag ur och sprang efter honom upp för backen och klubbade till honom i knäväcken med en krycka så att han föll och rullade ner. Sen dess gömde han aldrig undan några stjärtlappar något mer.

Men annars brukar jag lyckas snacka mig ur situationer.

( ) Fått sparken?
Inte än :D

( ) Sagt upp dig?
Hm, inte det heller faktist. Hur slutar jag mina jobb egentligen?

( ) Smugit ut ur dina föräldrars hem?
Svårt att fly ut obemärkt men däremot smugit ut ur andras föräldrars hem. :D

(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka?
Det kan man ju aldrig veta! .. Fast, ja.

( ) Blivit arresterad?
Nopp, däremot suttit i polisförhör på min 18-årsdag.

(?) Gått på en blind date?
Alltså, det har jag typ gjort fast jag själv har aldrig sett det som det. Inte då i alla fall.

(x) Skolkat?
Neheee...

(x) Sett någon dö?
Yes, en som hoppade från tunnelbaneperrongen vid Centralen för några år sen.
Inget man önskar någon att se...

(x) Flygit flygplan?
I dom flesta varianter. Stora plan, tvåmannaplan, inrikesplan, pontonplan från vatten, ect

(x) Gått vilse?
Har bra lokalsinne så aldrig vid ställen jag har varit innan eller om jag har någon tydlig vägbeskrivning. Men kommer ihåg att man var ganska lost i skogarna runt Rosersberg mitt inatten utan ficklampa haha.

(x) Rest runt i Sverige?
En hel del. Varit i princip överallt inom Stockholms län, sen ute i skärgården, Halmstad, Rättvik och en del runt om i Dalarna, Eskilstuna, Göteborg, Malmö, Lund, Gävle, Getinge, Härnösand, Uppsala, Allingsås, Gotland, Kittelfjäll.. det är väl ställen som jag  har varit på under en längre period i alla fall.

( ) Besökt en olympiad?
Det närmsta var skololympiaden vi hade 1998 på Sollentunavallen.
Jag var med i Argentina och vi kom väl typ 9:a av 11 lag samanlagt. ^^ Dock vann vi allt på 60 meter men jag tror det var för att vi hade ett så konstigt schema att ingen hade hunnit gå på toaletten under hela dagen.

(x) Badat i havet?
Javisst!

(x) Känt som om du skulle dö?
Ja, det är tre gånger som har utmärkt sig.

1. Jag praoade på Willys. Står på någon slags trappavsats, brevid står en stor inplastningsmaskin och lutad mot den en flera meter hög spetsig stålbalk.  Joel kommer farandes fram åkande på en pallyft och tappar kontrollen. Kör in i plastmaskinen och balken intill faller med spetsen mot mitt huvud och snuddar mitt hår, varav en av dom som var fast anställda står helt frusen med tom blick och säger.. "du var kanske 1 cm från att dö där."

2. Jag praoade (igen) , fast den här gången hos brandkåren. Nere i gymmet så kör jag och Danne bänkpress i smithmaskinen. När jag ska köra min sista gång har han satt ner stången ett hack längre ner, fast det tänker inte jag på. Istället funderar jag på om jag ska öka ytterligare lite i vikt och bestämmer mig till sist för att göra det. Tjatar några gånger på Danne att han ska komma och passa och tills sist kommer han, annars hade jag nog varit dum nog att köra ändå. När jag lyfter stången så glider jag med greppet och tappar stången mot halsen Som tur är tar han emot precis när den slår emot. Men en tiondel senare och jag hade mer eller mindre krossat struphuvudet. 

3. Det här är bara för sjukt egentligen.. är på en pizzeria och äter en kebabpizza. Kollar inte exakt vad jag stoppar i mig och märker att det är nåt som har fastnat i halsen och då verkligen fastnat totalt. Får ingen luft alls och något ljushuvud stoppar upp ett glas cola i ansiktet på mig och säger att jag ska dricka. Inte så smart eftersom colan liksom inte kan rinna ner nånstans. Det är ju najs, en stor fläskbit i halsen och dessutom få hela käften översvämmad. Blir inte bättre av någon försöker dunka mig lite mesigt i ryggen. Seriöst, det kändes typ som om man skulle komma med plåster om man har brutit benet. Precis när jag håller på att förlora medvetantet så kommer ambulansen. (Sjukhuset låg 150 meter därirån, min räddning) och på första försöket så får dom ut kött/brosk/fettbiten. Skills där ^^

( ) Gråtit dig till söms?
Inte utåt sätt kanske men utsidan säger inte alltid så mycket om insidan.

(x) Lekt tjuv och polis?
Självklart :P

( ) Nyligen ritat med färger?
Nja, det var ett tag sen.. ritade en hel del under bildkursen i våras.

(x) Betalat för maten med enbart mynt?
Jag trodde hon skulle strypa mig...

(x) Busringt?
Haha OM jag har!

( ) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan?
Ehh what? .. jag förusätter att dom menar att man ska ha druckit precis då man börjat skratta. Tror jag inte har lyckats med detta biologiska fenomen än.

(x) Fångat en snöflinga på tungan?
Ja annars ramlar dom ju ner på marken och blir smutsiga.

(x) Dansat i regn?
Ja och inne på 7-eleven också :)

(x) Skrivit till Jultomten?
Japp, tog t.om en toarulle och började skriva en gång när jag var mindre.

( ) Blivit kysst under en mistel?
Nej, har inte umgåts i så hångelvänliga kretsar under jultiden oftast.

(x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om?
Ja =)

(x) Blåst såpbubblor?
 -<O O OOO OO O       O              O                              O O

(x) Grillat på en strand?
Massor av gånger!

(x) Gått på en fest du inte var bjuden till?
Ja, det var det bland det bästa jag har gjort!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0