Lista som cirkulerar bland diverse bloggar

Hur svarar du i hemtelefonen?
Hej, det är Alex
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Beror på vem som ringer :P
Ringer det mycket till dig?
Jo, särskillt eftersom min mobil lägger av efter en signal!
Ringer du mycket?
Jo, ganska
Vem ringde du senast?
Mackan
Hur mycket pengar har du?
Vet inte exakt
Senast kramat och när?
Shit, jag tror inte att jag har kramat någon idag, fett illa :o
Antal timmar sömn inatt?
6 kanske, somnade inte förens 05
Sov du ensam?
Yes
Vem sov du hos senast?
Osäker, nån av Eric, Vera eller Calle tror jag
Vem sov hos dig senast?
Kommer inte ihåg
Vem vet mest om dig?
Eric eller Alex kanske?
Vem vet du mest om?
Alex eller Eric kanske?
Vad ser du fram emot?
Att få svar från mina jobbansökningar
Vad vill du ha just nu?
Ett hemmagym
Vem hånar du?
ingen hoppas jag
Vem längtar du mest efter?
Det varierar
Vem vill du helst slippa?
Finns nog bara en person jag verkligen vill slippa 
Vem stör du dig på?
Samma person som ovan
Vem vill du sova bredvid inatt?
Vi kan säga Jessica Alba för enkelhetens skull
Vilken buss åker du oftast?
567
Vilken årstid är det nu?
Höst
Anser du dig själv snygg?
Nej, jag är inte lagd så mycket åt det exhibitionistiska hållet
Har du varit kär?
Ja
Är du kär nu?
Pass
Är du en bra partner?
Hoppas jag..
Har någon varit otrogen mot dig?
Japp
Har någon varit otrogen mot någon , med dig?
Inte vad jag vet
Har du varit otrogen?
Nopp.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Uppraggad
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja, det gör jag
Vad åt du senast?
Köttbullar, potatis, lingonsylt, sås, sallad,
Är du polare med grannarna?
Har usel koll på grannarna trots att vi typ är dom som bott här längst. Brukar morsa på pensionärerna
Har du varit på ett party?
Jag skulle tro det
Har du varit utomlands?
Yes
Var är dina syskon just nu?
Har jag syskon?!  =|
Vilken tid gick du upp imorse?
Kl. 10
Vad gjorde du kl 2 inatt?
Hade sällskap av Franz Kafka
Vad är det första du gör på morgonen?
Snoozeknappen på mobilen brukar vara en återkomande rutin
Vad ska du göra efter det här?
Får se vad jag får för infall



Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

orka göra om den... får bli ett senare projekt! =/

2007-10-15 @ 10:35:49
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0