Dimanche

Söndag igen och som alltid så ska söndagar kännas så fruktansvärt sega. Alltid eller oftast i alla fall så känner man sig själv så seg så fort det blir söndag, eller så är det bara jag. Igår var jag först hemma hos Alex under dagen och spekulerade i lite framtida affärsidéer och satt och snackade lite allmänt. Sen blev jag upphämtad i Norrviken och vi körde till Vera. Blev en riktigt trevlig kväll med mycket folk man kände! (och många konstiga bilder) Sen när alla hade gått runt 02 så var jag, Eric och Erika kvar hos Vera och bara tog det lungt och låg i sofforna och degade tills klockan helt plötsligt hade blivit 05. Sen uppgraderade jag mig till en säng istället, kändes som det var en bättre idé.
Nu är jag hemma igen och känner mig otroligt hungrig, inte käkat så mycket det senaste dygnet så ska bli gott med middag snart!¨



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0