Chinsstång

Tänkte köpa en chinsstång/dörrtrapets/hävräcke... whatever nu det officiella namnet är. Kan var bra att ha en sån hemma även om gymmar. Behöver komma ikapp strykemässigt i ryggen jämfört med t.ex. bröst eftersom jag under en längre tid har tappat i övningar som latsdrag och marklyft. Eller tappat så mycket har jag väl kanske inte gjort förens nu den sista tiden men jag har inte ökat lika mycket som i andra muskelgrupper.
Googlat runt lite och tydligen har både Budo & Fitness och Intersport någon för runt 200 spänn. Kan ju köpa en 2000 :- variant också men jag vill ha en sån man slipper borra in i väggen. Känns inte så prisvärt heller, tvåtusen spänn för en stålpinne, nej så roligt ska jag inte ha.


Nån av dom här kanske det blir...



Kommentarer
Postat av: Linda

Jasså? ja det är ju så jäkla gott,)

2007-10-16 @ 21:18:34
URL: http://sweetkay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0