Ännu en lista i natten

Sysslolös och alldeles för pigg, hittade någon lista på nån blogg som var lite småkul och vips
fick jag något att göra.



Kontakten med min kvinnliga sida:

♥ Köpt en hårfön
[ ]
Kan inte minnas att jag gjort det
♥ Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut [x]
Ska man vara på scen så kan det ju vara rätt bra ^^
♥ Följt med som smakråd vid en shoppingrunda [x]
Klart man ställer upp för vänner som vill ha smakråd!
♥ Pratat känslor...nykter [x]
Det är klart
♥ Skrattat under en romantisk komedi [x]
Komedier har väl inget med vad man har för kön att göra.
♥ Berömt en person av manligt kön för sitt utseende [x]
Frågar folk så måste man ju svara ärligt
♥ Ringt upp en person utan konkret syfte [x]
Det har jag säkert gjort 
♥ Funderat på namn åt mina barn [x]
Haha, ja
♥ Insett storheten hos Barbra Streisand [ ]
Nej, men hon själv verkar ha gjort det. Tydligen årets dyraste konsert. 
♥ Lyssnat på en skiva främst för att personerna i bandet är snygga [ ]
Nej, är väl snarare tvärom
♥ Druckit cosmopolitan [x] Hehe, jag och drinkar
♥ Läst cosmopolitan [ ] Nopp
♥ Sett ett avsnitt av "sex and the city" [x] Japp
♥ Sett två avsnitt av "sex and the city" [x]
Mycket tveksamt, haha... eller jo hos Lollo nån gång för jättelängesen.
♥ Känt mig sugen på en kopp te [ ]
Te är typ det sista jag på denna jord jag skulle bli sugen på.
♥ Känt glädje över att få blommor i present [ ]
Brukar aldrig få blommor så kan inte svara på det.

♥ Gjort någonting romantiskt på eget initiativ [x]
Klart man måste ta lite initativ ibland
♥ Blivit arg utan anledning [ ] Om jag var schizo, kanske.
♥ Gråtit någon gång efter du fyllt 9 år [x] Japp
♥ Brytt mig om H&M:s val av modell [ ] Haha, inte direkt
♥ Insett storheten i Linda Skugges krönikor [ ] Eh... nej!
♥ Kramat en kille [x] Japp
♥ Dansat [x] Haha, den mest givna av alla. När går det en vecka utan att jag dansar?
♥ Veta vad en plattång är [x] Vem vet inte det?
♥ Du har en O.C-låt som ringsignal. [ ] Nopp, första 2,5 sekunderna av gittarsolot
i Stairway to heaven, sen kopplar mobilen ner av sig själv. Älskar min mobil


Kontakten med min manliga sida:

♣ Ljugit om hur mycket jag har druckit [ ] Inte medvetet i alla fall
♣ Beställt en blodig stek [ ] Föredrar medium/rare.
♣ Läst en biltidning [x] Skumar igenom på pizzerian ibland
♣ Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap [x]
Intendent på Rudbeck säger väl allt.
♣ Styrketränat [x] Sen i 9an
♣ Fortsatt prata med en person av kvinnligt kön även efter det att hon
visat sig vara tråkig, enbart på grund av att hon
var snygg [x] Haha, svår...
det beror på hur tråkig hon är men generellt sett så nej, fast det har säkert hänt.
♣ Sagt att något, som var på gränsen att få mig att
gråta som ett spädbarn, inte alls gjorde ont
[ ] Haha, varför?
♣ Tillbringat en hel dag, enbart betraktandes sport på tv [x]
Fotbolls VM/EM och OS. Då går jag under jorden ^^
♣ Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det [x]
Någon enstaka gång, ingen är perfekt
♣ Läst en bok av Jan Guillou [ ] Faktist inte, blivit en massa annat.
♣ Läst ett nummer av Slitz [ ] F&M har jag läst nån gång. Läser hellre King Magazine.
♣ Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad [x] Säkert
♣ Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza [x]
No shit, dom som har jobbat med mig vet hur mkt jag käkar.
♣ Gått på en Ulf Lundell-konsert [ ] Vet inte om det är så extremt manligt?

Skaffat traktorkörkort [ ] Har inga planer på att bli någon bonde
♣ Diskuterat bröst [x] Ja, vem har inte gjort det?
♣ Gjort lumpen [ ] Nej en allvarlig och mycket relevant hummerallergi satte stopp för det.
♣ Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning [x] Helt seriöst så är det knappt
någon som har tagit ner mig i armbrytning, dessväre tar jag inte ner så många heller. ^^

♣ Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil [x] Wrooooom
♣ Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar [ ] Haha, va? =P
♣ Lagat någonting på egen hand [x] Nudlar, Lasagne, Kyckling och andra exklusiva maträtter.
♣ Skrikit "kom igen nu gubbar" på fotbollsplan [x] Teamplayer.
♣ Tävlat i att dricka öl [x] Medeltidsveckan var som en enda stor ölhävartävling.
♣ Påpekat hur otroligt bögiga Westlife eller annat valfritt pojkband ser ut [ ] 
Bryr mig inte om hur dom ser ut
♣ Druckit Jack Daniels [x] Me like

Kvinnliga: 15/25


Manliga: 15/25


This was weird. Måste betyda att jag är androgyn, haha.
Varje dag lär man sig något nytt...

   Jag?



Kommentarer
Postat av: Tobias

haha nice lista!

2007-10-19 @ 09:14:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Mattias

kul lista ;D

2007-10-19 @ 09:44:26
URL: http://meltZo.blogg.se
Postat av: Nataliita

Klockrent!

2007-10-23 @ 02:45:24
URL: http://nataliita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0