Städning och sånt


















Har städat en del i dag, lite segt men det måste ju göras. Däremot så skulle jag också behöva sortera upp min enorma hög med papper, block, m.m. som just nu ligger brevid min bokhylla. Skulle tippa på att den är drygt en halv meter hög! Dessväre så skjuter jag upp det hela tiden och intalar mig själv att jag kan ta det senare någon gång när jag är piggare eller så. Men jag lär ju inte vara mer sugen på att ta det någon dag efter jobbet, där jag för övrigt får en riktig överdos av böcker och papper. Hmm... stora bekymer alltså, nej... får helt enkelt ta tag i det senare i veckan eller ja, jag kan säga att ska göra det i alla fall. Är vanligtvis väldigt pedantisk när det kommer till mitt eget rum men nu innan det är som jag vill ha det så orkar jag inte göra några större ansträngningar och då har t.ex den där högen fått stå. Ett nytt skrivbord vore inte heller fel.



Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: jag vet, galet gott =)

2007-11-07 @ 22:04:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0