Fuck

Gaaaaaaaaaaah... nu har jag råkat ut för det här igen. Jag blir så trött! Nu är det viktigaste att köpa ett usb-minne så jag kan lägga över alla bilder där. Har en del nerbrännt på cd-skivor men det är långt ifrån allt och är det någonting jag absolut inte vill så är det att förlora alla bilder. Det jag har på datorn är allt från 2003 fram tills nu så det skulle inte kännas det minsta kul ifall datorn packar ihop och gör så att man förlorar allt. Musik och annat går att ersätta men det gör inte foton och minnen. Hoppas min konstgjorda andning håller datorn vid liv tills jag har kopierat det jag vill.


Funderar på att köpa ett på 4 GB


Skriver lite mer i morgon, blir nog någonting från jobbet också + en ny musikvideo. Jag vågar inte anstränga datorn mer än nödvändigt, så vi hörs då. 
Nightie!





Kommentarer
Postat av: Otto

Köp CD eller DVD och bränn varje månad. Minnet ovan kostar otroliga 299 på Clas Ohlle, så det är rätt värt.

2007-11-28 @ 20:45:07
URL: http://ottoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0