7,2%

Igår skulle jag ta det lugnt. Haha...
Jag måste vara antonymt med begreppet lugn helg. I vilket fall så blev det bowling med ett gäng lite slumpade personer. Alex, Eric, Sussi, George, Kristoffer, Sebbe, Anton, Andersson och så jag då om man ska vara exakt. Sjukt längesen jag bowlade men jag lyckades komma tvåa till och med, whooho. Sen så lämnade George och Kristoffer sällskapet och vi andra fick för oss att dra mot, ehm... Stinsvillan. Men innan det fick jag ytterligare ett impulsivt ryck. Jag och Eric köpte en pastasallad som måste vara en stark konkurrent till det äckligaste livsmedelsverket har gett tillstånd till för försäljning. Den 50-lappen hade jag lika gärna kunnat tugga upp själv, det hade varit lika ekonomiskt och säkert godare. Sen gick vi in i villan, satt och lyssnade på underbar (?) karaoke och insöp atmosfären samt diverse flytande drycker.

Mot kvällen så var det bara jag, Sussi och Anton kvar och när klockan hade passerat midnatt så bestämde vi oss för att ta 00.24 tåget mot stan. Frame där så skulle jag ta ut lite pengar, oturligt nog hade någon spytt över hela bankomaten, hur kan man spy på en bankomat? Kan ju inte vara så svårt att vända sig... Sen köade vi i ett bra tag tills vi inte orkade längre utan drog till ett ställe på andra sidan gatan istället, sen lyckades vi hamna någonstans i regnet i väsby några timmar senare innan vi blev upplockade och det blev en biljakt för att hinna köra om en annan nattbuss och komma på den. Lyckades med det, bytte därefter till en tredje nattbuss och sen var jag hemma.

Nästa helg ska George firas så att ens komma med ambitonen att ta det lungt är idiotiskt, haha. Fast efter det, så blir det en lugn decembermånad. Fokus på träningen!






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad tränar du? :)

2007-11-25 @ 20:01:52
URL: http://pernillas.webblogg.se
Postat av: Tobias

Svar: nice det är smarrit ;)

2007-11-25 @ 20:42:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Caroline

va skoj med bowling :)

2007-11-25 @ 21:55:46
URL: http://carolinenordens.blogg.se
Postat av: George

Mycket riktigt.. Räknar med att hälften inte ska kunna gå efter de har lämnat min bostad :D.. Ses i höjd med golvet ;)

2007-11-26 @ 01:55:12
Postat av: Tobias

Detsamma hörru du :) haft en bra dag?

2007-11-26 @ 17:15:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Alex

George: Bara hälften? :) .. eller det är klart nån måste ju släppa oss till tåget också ;) ..har en bra bild på datorn från när vi var hos dig i stureparken där jag är i höjd med golvet, vi kan ju ha det som måttstock ^^

2007-11-26 @ 22:54:07
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0