På bättringsvägen

Medecinen börjar sköta sin uppgift, gick och la mig i går kväll efter ca 40 vakna timmar på raken och somnade direkt utan att vakna av hosta. Morfinet gör sitt också, man känner sig lite halvt ledlöst och av nån orsak kommer jag på mig själv att sitta och flina en stund efter varje dos haha, lite scarry men min Irakiske läkare var säker på att det här var vad jag behövde så då är det väl ingen idé att ifrågasätta. Hostan verkar ge med sig och det är det viktiga.  
 
Blir nog att chilla i helgen, någon utgång vorre inte så smart i alla fall, inte fotboll heller fast jag börjar bli ganska trött på att sitta hemma så någonting lär jag väl göra ändå. Någon filmkväll någonstans kanske, vi får se. 


Kommentarer
Postat av: Alex W

Hooked on morphine ey? :D

2007-07-21 @ 00:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0