Intro

Då var det dags för första inläget på den här bloggen.
Orkar inte göra någon längre beskrivning av mig själv nu utan det får komma efterhand. För dom som inte vet vem jag är så kan jag säga att jag fyller 19 år i år och att jag bor i Stockholm. Har precis tagit studenten för några veckor sen och just nu så har jag några veckors paus från mitt jobb. Jag tror att jag är ganska öppen av mig, i alla fall när man väl lär känna mig och jag har ganska blandade intressen. Undras det något så är det bara komma med en kommentar i bloggen. =)

Det här blir för övrigt lite som en fortsättning på min och Wennströms "projektblogg." Den kommer inte vara inriktad på något speciellt utan jag kommer bara skriva lite vad jag känner för.

Nu hoppas jag min "något"  försenade lunch är klar snart!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0