Hostigt

Håller på att bli galen. Har fått någon märklig hosta som kommer i intervaller, på dagarna är det ganska lungt och då hostar jag bara i kortare perioder sen går det några timmar innan nästa omgång. Men så fort klockan passerar 01.00 på natten så startar attackerna  på allvar och håller på oavbrutet i sådär sex timmar. Somnade efter klockan sju på morgonen för andra natten/dagen i rad nu och har sovit skitdåligt senaste veckan så det blir nog ett läkarbesök imorrn för det är inget som tyder på det ska avta. Fattar inte riktigt vad jag har fått för skit eftersom jag känner mig helt frisk i övrigt. Jag känner inte av halsen någonting när jag inte hostar, jag är inte hes, förkyld, har feber eller nånting annat. Hoppas jag får ut någon ordentlig medecin imorrn för jag pallar inte gå runt och låta som jag har drabbats av astma och tuberkulos på samma gång.

Kommentarer
Postat av: Paula

Det låter svettigt det där .
Jag sprang intervaller igår så jag förstår att det e jobbigt, även fast vi talar om olika slags intervaller ..
Ha det så trevligt hos läkaren, o smöra lite så han skriver ut gratis recept till dig :/

2007-07-18 @ 20:18:12
Postat av: christoffer

jo tack, hörde nog allt din hosta i helgen =P

2007-07-19 @ 21:09:42
Postat av: Alex

Haha jo det var där nån gång det startade, fan vad jag irriterade mig på det ^^
men man får se det positivt, man tränar magmusklerna medans man hostar i alla fall ;P

2007-07-20 @ 15:48:22
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0