Mellandagsrea

I morgon ska jag på jakt efter lite saker, finns egentligen ganska mycket jag skulle vilja köpa men man kan inte få allt. Åtminstonde så är talesättet så och troligtvis verkligeheten med. Ett par svarta byxor, någon skjorta och eventuellt en klocka är överst på listan. Sen måste jag även bränna pengar på inte fullt så roliga saker som att fixa till mina skor och köpa ett nytt sl-kort. I morgon måste jag även till gymmet och träna bort all överflödig choklad och julmat innan man personifierar jultomten själv med sin kroppsbyggnad. Vad ska jag mer göra? Hmm... ingen aning. Känner att jag inte har så mycket spännande att skriva om så jag rundar av för nu.

Eller just det jag ska åka på en kryssning med några kompisar om cirkus 1½ vecka... It's gonna be nice!





Kommentarer
Postat av: Therese

Okej, nej inte jag heller, satsar på ullevi istället :)
God jul på dig med.. i efterskott (a)

2007-12-27 @ 18:15:10
URL: http://therec.blogg.se
Postat av: Therese

Okej, nej inte jag heller, satsar på ullevi istället :)
God jul på dig med.. i efterskott (a)

2007-12-27 @ 18:15:24
URL: http://therec.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0