Hej Bloggen

Idag... vad har hänt idag? Just det, först så var jag förbi frisören och klippte mig, äntligen! Det blev väl sådär, kunde varit bättre och det kunde ha varit värre också. Lite mer välvårdat nu i alla fall. Efter det så gick jag hem och tog det lungt ett tag, kollade lite på tv och gjorde diverse andra saker och framåt kvällen så tog jag mig ut i kylan igen för att åka till gymmet. Äntligen har jag köpt mitt gymkort och nu ska det pumpas på ordentligt. I ärlighetens namn så kändes det ganska hopplöst att se hur mycket jag har tappat i styrka under det här uppehållet. Från att ha gymmat regelbundet i fyra år, 3-5 ggr i veckan så var det här den tredje gången sen i maj som jag var tillbaka och tränade, men det som är bra är väl att det verkar som jag har rätt bra förutsättningar genetiskt så jag hoppas det inte dröjer allt för länge innan jag är tillbaka där jag var innan. Ska dit i morgon igen, då blir det rygg och axlar. Efter träningen så gick jag över till George och hämtade upp lite grejer som jag hade glömt kvar i lördags. B.la så var det skönt att ha tillbaka sitt skärp, haha. Aja, nu är det färdigsvamlat för ikväll, lägger upp en riktigt skön låt här ovanför och så kommer jag tillbaka i morgon/ senare idag. 

Sov gott!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0