Tillbaka

Har blivit ett långt uppehåll nu, har inte riktigt haft tid och när jag har haft det så har jag inte haft ork att blogga. Men nu ska det förhoppningsvis bli ändring på det och inte heller bara en massa videos utan lite riktiga inlägg också. Vad som har hänt under tiden är att jag har jobbat en massa och varit nere på Gotland en vecka. Skulle kunna skriva en bok om allt som hände där nere men det orkar jag inte :P  .. kanske skriver lite grann om det senare eller lägger upp några bilder. Nästa vecka börjar Rudbeck för alla elever igen. Själv så är man kvar ett tag till i en något annorlunda roll. Lär kännas lite skumt att vara kvar fast varken vara elev eller ferieanställd längre. Jag var på mitt första personalmöte igår och det kändes lite udda det med haha, men rätt kul... Stiger i hierakin.. eller nåt ;)

Ikväll ska jag träffa lite folk, Vera t.ex. . äntligen är hon tillbaka från Italien, ska bli kul att träffa henne igen. :) 

Nu ringer telefonen... byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0