Vila

Riktigt skönt att bara sitta och ta det lungt ikväll, efter full fart i ett par dagar så är det skönt att hämta andan lite. Igår så var jag och slängde i väg ett par ansökningsbrev på morgonen, sista chansen innan mottagarna hade sin deadlline. Sen hem igen, slänga i mig något att äta och springa mot bussen. Jobba ett par timmar, springa till bussen igen, åka hem, hoppa in i duschen, byta om och i väg direkt igen. Först så hade Vera en lite födelsedagsmiddag, var sjukt gott att få i sig lite mat eftersom jag knappt hunnit äta något sen frukost. Var där i ett par timmar tills jag skulle vidare, Eric skjutsade mig en bit, sen mötte jag upp Alex och vi åkte mot Sjöberg där Jannike hade sin födelsedagsfest. (Fyller alla år nu?) Hade en rolig kväll och träffade många softa personer. Hade sällskap till stan med några sleazekillar, kul att träffa på folk med så skön musiksmak! Rätt fascinerande hur det kan ta så sjukt lång tid att åka hem från Jannike på natten jämfört med på dagen/kvällen men jag kom hem innan 06 i alla fall, alltid nåt haha.



Kommentarer
Postat av: Meela

Skönt att det händer något i allafall. Men alltid gött med lite vila så man orkar med stressen :)

2008-01-30 @ 05:50:21
URL: http://mysnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0