Seeeg blogg

Går inte särskillt bra att slänga upp inlägg nu för tiden. Nu försvann mitt senaste igen och jag orkar inte skriva om det, blä... Idag har jag dessutom lackat lite över att jag inte kan skriva ut mitt CV på skrivaren. Allt som är kopplat till datorn ska förstås börja jävlas samtidigt. Måste lösa det tills i morgon på något sätt, får väl anstränga min kreativa sida lite grann. Annars så är jag lite sugen på att dra på en grej i morgon på Sturecompagniet som jag fick en inbjudan till tidigare idag men jag ska ut på lördag också så jag vet inte. Får chilla lite med festandet så det inte går ut allför mycket över träningen. Om ett par månader så drar Rudbecksskivorna igång, känner jag mig själv rätt så lär jag besöka ett par av dom också, och sen Barcelona... och... finns mycket att se fram emot! Allra mest ser jag fram emot att den här deprimerande årstiden ska sippra ut ur min åsyn. Nästa sommar ska bli den bästa hittils! =)

Nu har jag ventilerat mina oerhört djupa tankar för den här gången, dags för mat!




Kommentarer
Postat av: malin.

hatar när saker inte gör som man vill. ;P

2008-01-20 @ 16:52:30
URL: http://mindrekonstig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0