Abnormala betraktelser

Vad ska man säga om gårdagskvällen? Haha. Den var... speciell, på sitt sätt. Vilket det fanns förutsättningar för redan innan och majoriteten av dom som var där var nog underförstådda om det. Vet inte när jag såg så många sjuka bilder från samma kväll som i morse när jag kollade igenom allt. Jag bävar inför facebookreleasen, haha. Men det var jävligt flummigt som vanligt och jag har mått på topp hela dagen, nästan onaturligt bra. Full fart mot nästa vecka!

På tal om något annat så verkar jag ibland kunna komma in ett stadie där jag varken sover eller är vaken. Jag pratar inte helt i sömnen eftersom jag är någorlunda medveten om omgivningen, i alla fall kan jag ge ganska avancerade och "vakna" svar. Säger egentligen vad som helst bara så att jag får sova vidare, sen när jag har somnat och vaknat igen så vet jag att jag har haft ett samtal men jag har ingen aning vad jag har sagt. Jag skulle kunna bli politiker nattetid!




Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ajdå inte meningen (A)

2008-02-03 @ 17:48:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0