TisdagTisdagTisdag

Det hände en väldigt massa olika och oväntade grejer i helgen så det ska jag inte ens försöka mig på att sammanfatta. Kul har jag haft i alla fall! (Youtubekändis också, whohoo...eller nått.) Känner att den här bloggen börjar bli någon slags sammanfattning om vad jag gör på onsdagarna/torsdagarna/helgerna, börjar själv att bli lite trött på det. Den här bloggen behöver en renässans!

Högskoleprovet på lördag - det kan i alla fall inte gå sämre än för ett år sen. Av någon anledning så brukar det gå som bäst för mig när jag är som närmast att ge upp. Fysiktentan på gymnasiet, hade föröskt tenta upp mitt ig direkt efter kursen men misslyckades, sen sköt jag upp det en gång, två gånger. Nästan ett år efter jag hade läst kursen så hade jag anmält mig till en ny tenta, problemet var att jag inte hade pluggat någonting så jag tänkte skjuta upp det ytterligare en gång. Det fick jag inte, jag var tvungen att gå in och prova för att få chansen till ett nytt försök. Skummade igenom fysikböckerna tio minuter innan, gick in och fixade tentan på en timme. Ologiskt, men det har hänt fler gånger. Så med lagom mycket plugg och med väldigt mycket fokus så ska nog det här gå bra också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0