Nytt försök

Ett, två, tre... Nu gör jag ett nytt försök att börja skriva här. Från att skrivit flera inlägg varje dag så har bara blivit ett fåtal sen januari. Vet inte varför jag tröttnat på att uppdatera men ibland känns det segare än att simma i lim. Brist på inspiration eller för mycket annat att göra kanske? Men nu skriver jag! Helt från ingenstans, utan att egentligen veta vad jag ska skriva men det är väl kanske lite typiskt mig. Det som förvånade mig nyss var att jag har haft ungefär lika mycket läsare kvar som jag hade strax innan jag slutade skriva regelbundet, härligt att det finns såna som inte gett upp, haha.

I morgon ska jag träffa George som har fått permison. (han sitter inte fängelse, fast han kanske ser det så själv möjligen.) Glad att jag slapp lumpen i alla fall. Hummerallergi är allvarliga grejer, finns ju säkert en väldigt massa hummrar som ligger och lurar runt om regementerna. Fattar inte riktigt hur dom tänker, men det är dumt att klaga.

Funderar på att kanske lägga in ett par bilder från Annies 18-årsfest från i fredags här lite senare eventuellt.

AIK VANN IDAG! .. Från en sak till en annan. 1-0 igen, målen sprutar ju inte direkt in... men så länge dom gör fler än vad dom släpper in så är jag nöjd.

...och så kanske jag ska överväga att lägga in en "visningsbild" här när jag ändå håller på, eller ändra om min tråkiga "design" helt och hållet. Får fundera på det. Nästa inlägg kommer i alla fall att komma innan sommarlovet. jag lovar!




Kommentarer
Postat av: Pauline

hummerallergi? det var typ dagens skratt.. förlåt xD

2008-04-27 @ 23:02:04
URL: http://paulinechristine.blogg.se
Postat av: Alex

haha :P ...men trots att jag har det så klarar jag att leva ett ganska normalt liv ;)

2008-04-28 @ 02:08:29
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: förmodligen ;)

2008-04-28 @ 08:30:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0