Strul

I kväll har datorn verkligen inte gillat mig. Det här är fjärde gången jag försöker skriva något, så vi får väl se om det kommer i väg. Så vilka spännande saker har hänt i dag? Egentligen ingenting. Jobbat som vanligt, inget särskillt hände, det mesta flöt på som vanligt. Pissigt väder, mögliga tomater i matsalen, hängde med Mia på lunchrasten. En ganska vanlig måndag med andra ord.

I morgon har jag sovmorgon i två timmar och det känns ganska skönt, fast det är för lite för att hinna in till frisören innan jobbet. Det känns ganska frustrerande att jag inte får nån tid pga av att jag inte hinner men jag får ta och gå tidigare från jobbet någon dag i veckan för nu måste jag verkligen dit!

Aja, nu ska jag ta och träna lite, ha en fortsatt bra kväll! =)




Tänk om det var sånt här väder nu...



Kommentarer
Postat av: Tobias

Det vore underbart med sånt där väder :]

2007-11-27 @ 10:11:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Cecilia

Det är bra när man längtar efter sommaren innan vintern ens börjat men jag håller med.. Sommaren är underbar .. :)

2007-11-27 @ 18:12:54
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0