Lördag

Hej igen, har varit ganska dålig uppdatering här inne nu men jag har helt enkelt inte haft tid. Men nu har jag det så då kan jag passa på att skriva några rader. Vad har jag hittat på sen sist? I fredags så jobbade jag hela dagen, det i kombination med för lite sömn gjorde att jag kände mig riktigt seg. När jag kom hem så piggnade jag till, åt, hoppade in i duschen och drog ut direkt mot stan. Först för lite W & W, sen senare på kvällen så var det tänkt att vi skulle till the vibe. När vi kom tid så var det rätt oorganiserat, man fattade inte vilken kö som var vilken och alla stod i en enda klump bara, så till sist så gav vi upp och gick till candy istället.

adsfgadfg

På vägen hem så gick vi förbi NK:s julskyltning, kanske var det för att man var lite påverkad men den kändes väldigt psychadelisk när man kollade noga och tänkte på alla dom småsaker som helt omotiverat fanns med i varje fönster och som man oftast inte tänker på om man bara kollar lite snabbt.

Så här såg NK:s julskyltning ut 1936.

I dag var det tänkt att jag skulle shoppa lite men... jag hittade ingenting jag var sugen på att köpa, sånt är frustrerande!  I-landsproblem så det skriker om det men jag blir ändå sur, jag ville ju köpa en ny skjorta! Nytt försök i morgon.

Snart ska jag rulla i väg mot grannkommunen och kasta lite klot. Have a nice day folks!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag var också på vibe i går men det sög, var sjukt lite folk och allmänt trist. Så var glad att ni inte gick in dit ;)

2007-11-24 @ 20:05:00
URL: http://pernillas.webblogg.se
Postat av: Tobias

Skulle också behöva shoppa lite :]

2007-11-25 @ 16:13:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0