Last day

Det var sista dagen på rudbeck för mig idag, åtminstonde för den här vändan. Vem vet om man kommer tillbaka igen, helt omöjligt är det väl inte men förhoppningsvis så hittar jag någonting annat också snart. En slapp dag var det i alla fall, jobbade dessutom själv större delen av den och en annan bra grej var att det var adventsfika för personalen i rektorsexpeditonen så det blev lite glögg och pepparkakor att ta med sig in. Sen kunde jag luta mig tillbaka och pumpa Led Zeppelin genom högtalarna, när kommer man få en så pass skön arbetsdag igen? Haha.

Alex dök upp strax innan jag slutade och sen kom Eric också. Vi åkte mot Kista Centrum för ett litet uppdrag som sket sig rätt ordentligt. Istället la vi pengarna på en varsin tallrik med lammspett med tillbehör. Så kan det gå, Andersson dök upp och gjorde oss sällskap, sen träffade vi även Per på Bokia där han jobbar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0