En ny fredag

Vaknade på lika bra humör i dag som jag somnade till, även fast jag väcktes av mobilen. Det var Maja som ringde och sa att jag kunde börja jobba redan nästa vecka! Riktigt skönt att komma igång och göra något konstuktivt på dagarna. Hm, konstruktivt kanske var lite att ta i, men jag får bra med pengar och jag träffar en massa kompisar varje dag och själv jobbet är rätt nice också. Det roliga är att många verkar antingen tro att det är rena skitjobbet eller att jag bara sitter och gör ingenting but that's not the truth även om man knappast stressar ihjäl sig under dom lugnare perioderna, som extragrej är det perfekt!



Kommentarer
Postat av: J

nu måste du ju berätta vad det är för jobb!

2007-11-09 @ 15:56:36
URL: http://spralligsparv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0