En lista i mängden

Namn? Alexander
Smeknamn? En massa olika :P
Ålder? 19
Längd? 189 cm
Vikt? 86 kg
Skostorlek? 45-46
Hårfärg? Brun, typ
Ögonfärg? Blågröna, typ.. blå enligt passet men jag tror inte det stämmer
Drömjobb? Bli personlig tränare, starta upp och driva världens mest framgångsrika gymkedja, skaffa flygcertifakt, bli producera filmer, bli en världsberömd DJ och starta upp ett eget klädmärke, that's my future!  Tror ni att det kommer hålla? haha
Favoritskor? Mina Tigerskor, grymt sköna 
Favoritbutik? Har flera, NK kanske fast det är ett varuhus
Favoritkaffe? Black as the night men jag dricker inte kaffe så ofta
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder? 2000+
Favoritmärke? Varierar, Acne när det gäller jeans
Tv-program? Heroes, Boston Tea Party,  Insider
Drömutseende? Ingen aning
Snyggaste plagg i din garderob? Vet inte, min ljusblå kashmirtröja kanske
Länder du varit i? Spanien, Lanzarote, Lettland, Finland, Danmark... har inte rest mycket
Länder du vill till? USA, Uruguay, Brasilien, Seychellerna, Kina, Japan, Italien, Frankrike, Nya Zeeland, Tanzania
Favoritplats i hela världen? Vet inte riktigt =)
Husdjur? Nope, haft katt
Höger- eller vänsterhänt? Höger
Favoritgodis? Surt 
Något du absolut inte äter? Inälvsmat
Fisk eller badkruka? Både och 
Favoritväder? Soligt och lagom varmt 
Morgon- eller nattmänniska? Natt
Sparare eller slösare? Slösare
Vem är viktigast för dig? Hälsan och dom man bryr sig om 
Tror du på mirakel? Ja
Ser du på kärleken som ett misstag? Nopp
Hur många barn vill du ha när du blir stor? 2
Är du kittlig? Ja
Snarkar du? Nej, haha
Rädd för insekter? Nej, men gillar dom inte
Största svaghet?  Dåligt självförtroende i vissa situationer
Största stryka? Psykiskt stark, bra på att läsa av människor
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du välja? Flyga och i vissa situationer kunna läsa folks tankar
Chips eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?: Tatuera mig kan jag tänka mig att göra
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Visst, fast hellre fallskärm, det verkar coolare!
Vilken hand håller du gaffeln i? Måste tänka haha...
Vad är du mest rädd för? En plågsam död
Är du rädd för blod? Nej, men skulle inte vilja bli läkare eller något sånt
Anser du att du är stark?: Ganska, men allt är relativt
Röker du? Nej, nikotin är inte min grej ^^ 
Snusar du? Nej


Snodde den från Tobias




Kommentarer
Postat av: Tobias

Nice lista, dock är du min drömlängd! blir avundsjuk!
svar: jag vet :/

2007-11-15 @ 23:01:57
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Zack

Skulle kanske göra en lista själv men det verkar så mycket ;)

Ha det & Tc.

2007-11-16 @ 00:55:02
URL: http://cityoftheday.blogg.se
Postat av: Lydia

Tack detsamma! :)

2007-11-16 @ 22:05:41
URL: http://lydiaissa.blogg.se
Postat av: sofia

NK favorit alltså..?? haha ;)

2007-11-17 @ 00:22:34
URL: http://musikk.blogg.se
Postat av: Sanja

Åh, äntligen en kille som INTE snarkar. :O haha!

2007-11-17 @ 13:20:51
URL: http://www.jaghetersanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0