Party

Det blev en lång och rolig kväll/ natt/ morgon igår. Först hemma hos George med cirka 40 pers från skoltiden, kan det bli bättre? En lång förefest och ett missat pendeltåg senare så var vi på g mot stan. The Vibe var anhalten och då hade vi nog tappat av närmre hälften men många körde på ändå. Där träffade jag också David, riktigt kul! Jag och Anton var kvar längst av vårt sällskap men sen när vi skulle gå mot bussarna så dyker det upp ett gäng människor från Halland och börjar snacka. Några minuter senare var jag plötsligt inne på White Room. Jag följer min traditon från dom senaste helgerna med otippade impulsiva beslut. Väl där inne blev det kanske "lite" mycket champange, eller kan det bli det? Hursomhelst, det har sin förklaring det med. Roligt var det i alla fall. Klockslag för morgonens hemkomst: 06.40. Det där med dygnsrythm är överskattat...

Kvällen i tur och ordning









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0