Känner att jag lever

Har en fruktansvärd träningsvärk i brösten idag, ringrostig som tusan men det värsta har nog gått över i morgon. Idag har jag mest strechat och tagit det lungt, hade ett möte 9.30 som jag var tvungen att släppa mig till men annars har det varit en ganska behaglig dag.

Bloggen har det inte blivit så mycket tid för på den senaste tiden men det går ju upp och ner, kommer komma perioder då jag skriver lite oftare också. Den ska ju delvis spegla mina tankar och mitt liv och inte vara mitt liv så det är ju rätt naturligt att jag inte alltid kan skriva en massa inlägg varje dag. Men jag tycker det kul så jag kommer så klart att fortsätta skriva när jag känner för det.

Hoppas ni har haft en bra onsdag! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0