8 days to christmas

Hej igen, tänkte uppdatera lite om vad som har hänt i mitt lilla liv på sista tiden. Inte så mycket spännande egentligen. Har kämpat mot en lurande förkylning men har lyckats slå tillbaka den rätt bra, blev inte alls så farligt. I torsdags så var det dags för NT-Festen, det blev som väntat riktigt kul även om jag fick lite halvt panik när jag stod vid bussarna och skulle hem och upptäcke att mitt busskort var borta. Gick tillbaka och där hade någon lämnat i det i gaderoben så jag hade flyt. Det skuma var att natten innan drömde jag om att jag var på just NT-festen och att jag b.la tappade mitt busskort, vilket jag aldrig gjort förrut. Sen fanns det inslag av organiserad pardans, Serbiska maffian och andra bisarra saker i drömen som jag nog ska vara glad över inte utspelade sig i verkligheten också.
Fredagen blev lugn, igår träffade jag Alex på kvällen och idag har jag inte gjort så mycket vettigt heller. Väntar på löningen nästa vecka så jag kan panikhandla julklappar.

Har ni köpt några julklappar än?



Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jo jag håller med, exakt så!

har bara köpt ngn enstaka julklapp :)

2007-12-16 @ 19:52:45
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Mary

hej,
du går ju fan på rudbeck. va kuul! =D går du i trean då lr, etersom du var på nt-festen. vilket pogram? wow, då kanske man har sett dig. haha.
pussåkram

2007-12-29 @ 16:38:11
URL: http://fiemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0