Tisdag

Känner mig väldigt rastlös men samtidigt trött. Tröttheten beror nog på att jag har sovit för lite i flera veckor i streck nu, rastlösheten jag känner är antagligen p.ga att jag inte jobbar längre. För det här är egentligen den första gången under så lång tid som jag kan minnas där jag inte har några fasta rutiner eller nånting att gå till på dagarna. Nu är jobbet på skolan slut, innan dess var det rudbeck i tre år, innan det grundskolan och innan det förskolan. Iförsig har man alltid haft lov och sånt men det har alltid funnits något att gå tillbaka till. Nu är den tryggheten över och egentligen kan man se det här som ett "lov" i mängden, skillnaden är att jag inte har någon aning om vart jag hamnar sen, inte just nu i alla fall. Så nu när läget är som det är så kan man ju lika gärna se till att se möjligheterna, för även om förutsättningarna kanske inte alltid är dom bästa så är det bra att lägga upp mål för vad man vill uppnå. Kanske är det bäst att testa olika vägar för att se vad som funkar bäst, särskillt om man inte är säker på det själv från början. Varför begränsa sig liksom?
Känner att det här inläget blev rätt luddigt... men jag känner mig ganska luddig för stunden, fast det klarnar väl.
It's the way of the future...


En snabb resumé av helgen
Fredagkvällen tillbringades med Mackan, Anton, Simon, Mark, Johan, Jakob, Ante, Jenny m.fl
Lördagskvällen tillbringades med Mackan, Anton, Eric, Seppe & co samt Vera och en massa tjejkompisar till henne.

Ser lite fram emot morgondagen och ännu mer mot nästa onsdag... min nya favoritdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0