Night

Sitter och funderar på varför jag skriver den här bloggen egentligen, jag anstränger mig inte särskillt mycket för att få fler läsare, för tillfället så kanske är det mest för att skriva av mig för mig själv. Jag har inte skrivit särskillt ofta även om det går upp och ner i perioder, särskillt när jag har mycket annat att göra så orkar jag inte lägga ner så mycket energi på det här. Trots det så fortsätter jag och samtidigt tycker det är kul och att det är roligt att folk läser så vill jag inte att alla ska läsa eller snarare så är det några få personer jag vill inte ska läsa den. Inte för att det står någonting hemligt på det sättet, tvärtom känns det som jag har svårt att vara för personlig just på grund av dom tankarna, tänk om...
   Det känns inte alltför troligt att det skulle hända, åtminstonde inte just nu men sker det så kanske det leder till något jag försöker att undvika men som ändå känns som att jag inte kommer klara undvika i all evighet. Då kommer frågan; Varför lägga ner energi på det om det i långa loppet kanske inte spelar någon roll? - En massa bakomligande orsaker. Blir det bättre av att jag skriver om det här och lindar in det på ett sånt sätt så att ingen kommer förstå ändå? -Nej, antagligen inte.
   Det här dilemat får mig bara inse att det reflekterar hur paradoxal jag kan vara och framförallt var när jag var yngre. Väldigt öppen men samtidigt väldigt instängd. Stark mentalt men samtidigt ofta osäker.
   Nu är dags att sluta präglas av det förflutna och jag är på rätt väg. The future is mine.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0