Helg

GÄÄÄSP... Andra natten på raken jag kommer hem efter 04. Living in the nighttime så att säga.. igår blev det efter flera bud hit och dit en kväll ute med Karin, Gabriella och Anton och det var trevligt fast både Karin och Gabbe drog rätt tidigt och  jag började känna mig lite halvseg framåt småtimmarna. En akropatisk dubbelvurpa och någon tjej som ville att jag skulle försvara henne mot en fradgatuggande turk var det mest spännande som hände mot slutet. Kvällen inledes på ett läskigt rutinmässigt sätt kom jag och Anton fram till.. dags för ändring!

Lördagens citat: Gabbe - Det här är Alex, han är som en tjejkompis!

Fredagskvällen var lite mer pressad, först in till stan för att möta upp Alex. Sen till middag bjöds det på hängmörat oxkött, bakad potatis, årgångsvin, moussébakelse och ett glas whisky inne i city... lite vuxenpoäng där. ^^ 
Sen bar det av mot Norrviken för filmkväll hos Vera. In på ICA för att kirra lite chips och cola, sen kom Eric och mötte upp med bilen. Hos Vera var även Erika, Angelica och tre andra killar som jag tror hette Max, Rasmus och Aron. Först så kollade vi på "Number 23" som väl var helt okej men i slutet tappade jag lite fokus när jag själv började räkna ut saker som gällde mig och som blev 23.

Född: 10/10 1988
10 + 10 = 20
19 + 88 = 107, 10 - 7 = 3
20 + 3 = 23

Namnsdag:  Har bara 1 namnsdag om året och den är den 12/12
12+12-1 = 23

Adress:

Portnummer:  8
Våningsnummer:
6

8-6 = 2

Adderar man varanan och subtraherar varanan siffra i mitt postnummer så blir det 3

2 och 3 alltså, eller om man bara adderar alla siffror i mitt postnummer rakt av så blir det exakt 23


Min buss jag brukar ta varje dag:  567
5 x 6 -7 = 23

Ganska långsökt men kanske funkar för att få någon lite paranoid, men den märkligaste jag kom på var nog det att mitt förnamn är Grekiskt och om man tog alla bokstäver och kollade var dom hade för värde i det joniska talbetckningssystemet (det system som skapades för ca 2500 år sen för att räkna, som baserades på det grekiska alfabetet) och plusade på alla värden och sen delade det med 9 som är antalet bokstäver i mitt förnamn så blev det 23.

Efter lite deterministiska konspirationsteorier så blev det sällskapsspel istället... kommer inte ihåg vad spelet hette men det var nån typ av kunskapsspel om Europa ialla fall. Hursomhelst vann jag och Erika stort! Muhaha.
Sen stack vi ner på undervåningen och körde rundpingis ett tag, very nice.
Runt 02 tiden så körde mig Eric till Norrviken Norra och så satt vi där och snackade lite tills min nattbuss kom. Frame i stan efter halv tre någon gång så tog jag en liten joggingtur till Malmskillnadsgatan. (nej, inget sånt..)
för där hade Ferry, Calle, George mf.l varit på softbar under kvällen och jag tog en liten kvällsvandring med dom genom staden tills vi hamnade vid normalmstorg utanför max. Sen bar det mot nattbussarna igen och jag åkte hemåt medan natten blev morgon.


Kommentarer
Postat av: Tanja

hahaha det var ju skönt att veta att jag inte var ensam :) vist blir man lite smått psyko :P Det jävla nummert finns överallt, ps om du inte fattade slutet så var det han som skrev boken under sin ¨sjuka¨ period och sen hade han förträngt det... osv ha det fint

2007-10-23 @ 02:30:24
URL: http://tanjask.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0