Coming up

En del att göra nu dom närmsta dagarna, det kommer bli full fart från och med imorrgon bitti. 

Torsdag: När jag har vaknat och fixat mig så ska jag förbi Outlet och Kista centrum sen tunnelbana till stan för shopping sen ut till Täby en snabbis, därefter möta upp Lantz i Kärrdal. Sen in till stan igen för att träffa Wennström och fika och snacka, får se vad klockan blivit efter det.

Fredag:
 Skaffa gymkort, träna någon gång under dagen (helst rätt tidigt).. åka till rudis och kolla om Kerstin fixat mitt arbetsintyg. Kanske åka förbi tvillingarna. Käka någonstans och åka hem och byta om, eventuellt iväg till nån först och sen utgång på kvällen.

Lördag: Gymma om jag inte är totalt död efter gårdagen. Blir nog en sväng till förbi stan och senare så ska jag träffa Amina och kolla på film =)  och åka till Alex. Spelning/fest på kvällen/natten vid Odenplan, kanske hänger på Thompa och Chribbe fast lite senare men det är tveksamt.

Söndag: Kolla möbler, åka till gymmet, dra till Råsunda och se AIK -GAIS om jag hinner och eventuellt träffa Patricia.

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0