Monday

Ska nog gå ut och ta en promenad snart, måste fixa mitt mail till reklambyrån
under dagen också. Har skjutit upp det ett tag nu men vill gärna ha mina
referenser från mitt förra jobb först. Oturligt nog för mig så jobbar båda av
mina förra arbetsgivare just nu halvtid eller deltid, är osäker på vilket.
En bröt foten och en blev påkörd av en långtradare, hur stor är den chansen
liksom. Men inte mycket att göra åt saken, börjar få lite abstinens av att inte
jobba längre.


                                                    



Idag har besöksantalet totalt exploderat på bloggen, jättekul!
Kommentera gärna också!

Peace out//
Alex



                                          


                                                       

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för din nattkommentar, haha : ) Hur vet du hur många som läser din blogg ?

2007-10-08 @ 17:54:33
URL: http://blikvar.blogg.se
Postat av: Alex

Johanna: Haha varsågod! Du loggar in på blogg.se och i fliken till vänster kan man trycka på "Visa statistik" Den blåa spalten är antalet unika besökare och den röda är hur många sidvisningar din blogg har haft. :)

2007-10-08 @ 18:10:32
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0