Lång natt

Känner mig inte lite sliten idag. Kom hem 06.30 men det sköna var att morgontraffiken var igång så man slapp vänta på nattbussar som aldrig går eller leta upp en taxi. Nu var dom flesta istället på väg till jobbet när jag var på väg hem. Först igår kväll åkte jag till Alvik för att försöka hitta hem till Jeanette, gick åt skogen i dubbel bemärkelse. Till sist fick Bella ge sig ut på jakt efter mig, haha. Hittade henne i alla fall så vi gick dit och var där en stund innan det bar av till stan där vi snurrade runt ett tag. Vi bestämde oss sen efter ett tag att gå till Spy Bar (kom in gratis dessutom), det blev riktigt kul och vi stannade där till dom stängde. Party party all night long så att säga. Michel Zitron från Idol var där och drog igång dansgolvet i viktoriasalen framåt småtimmarna. Det andra dansgolvet dom har är rätt soft också, var där en hel del på slutet. Toalt sett blev det en riktigt lyckad födelsedagsnatt! Kan lägga upp lite bilder sen när jag själv har fått dom.

                                                        



Kommentarer
Postat av: namnlös

Man tackar, och grattis själv!

2007-10-12 @ 01:36:32
URL: http://jagardenduvill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0