Jag vill ut

Varför är jag sugen att gå ut varje gång det blir onsdag nu? Antagligen för att det ofta känns roligare än på helgerna. Min födelsedag på Spy Bar var på en onsdag, det var väldigt roligt. Det har varit flera andra onsdagar som har varit roliga och det finns rätt många roliga ställen som har öppet och rätt lätta att komma in på när det är ondsdag. Så fort det blir en fredag man ska ut på så blir det nästan alltid på något sätt samma gamla rutiner även om ofta en majoritet av sällskapet är emot det egentligen. Jag gillar i försig olika typer av ställen beronde på vad jag är sugen på för tillfället och sen lite beronde på vilka man är med. Men att hamna på Clara 3-4 helger i rad... *snark*... Sämre ställen finns ju men det är verkligen exakt samma sak där helg efter helg. På onsdagar har inte Clara nattöppet så då finns det inte ens en chans att någon förleder en dit, det är positivt. Men... varför är jag mer eller mindre den enda som är ledig på onsdagar numera, gaah. Men drar jag ut i helgen istället så vill jag se något nytt, eller i varje fall något jag inte sett tusen gånger innan. Anton är i alla fall på min sida. ^^

Föresten så sa jag att jag skulle lägga upp lite bilder här från min födelsedag men nu är dom ändå uppe på facebook. Om det ändå skulle vara någon efterfrågan så kanske jag lägga upp något här i alla fall. Har nästan ingen koll alls på vilka som läser min blogg nu. Ser bara att det har ökat en hel del den senaste 2-veckorsperioden ungefär. Alltid kul att någon hittar hit. =)



Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: Ja det tycker jag verkligen, blir intressant ;)

2007-10-24 @ 22:43:11
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0