Injicerad

Den här dagen har gått väldigt fort, i förmidags så var jag nere i centrum och vaccinerade mig. Tog ett tag innan jag fick komma in sen så stack hon mig i fel arm först och sen så var jag tvungen att sitta kvar i väntrummet i 20 minuter ifall jag skulle känna att något var fel. Som om jag kunde ha fått något helt annat vaccin eller vadå? Sen när jag kom hem så la jag mig ner i sängen och sov i 4 timmar till. Vakande typ vid tre på eftermidagen, vet inte om det har något med sprutan att göra eller om jag bara var allmänt trött. Konstigt, sov ändå rätt mycket i natt. Aja, nu är jag vaken i alla fall och till min besvikelse har jag inte fått dom mail jag hade hoppats på idag heller, suck.


                                       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0