Friday



Har en rejäl huvudvärk idag och känner mig ganska ur form men det har blivit bättre nu mot kvällen i alla fall så jag hoppas att jag är i bra slag i morgon. Hade egentligen tänkt åka till Älvsjö och gå på Eget Företagarmässan med Alex idag. Hade varit kul och gå runt och kolla lite och eventuellt gå på nåt semenarium men nu blev det tyvär inte så. Eftersom jag har ambitoner att starta upp nåt eget i framtiden så är det aldrig fel att få lite inspiraton. Sen så var ju precis som förra året Teknikmässan samtidigt. Var rätt roligt att se alla hydrauliska maskiner som kunde göra både det ena och andra. Avancerat värre...

Någon som var vid älvsjömässan idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0