.

Då sitter man här igen, har inte hänt så mycket spännande idag utan har mest fixat upp en del i mitt rum och kollat i kataloger efter lite nya saker. En till lampa t.ex. vore inte fel eftersom en av mina har gått sönder nu. Har gjort en god handling i dag dessutom! Hjälpte min granne Rut med hennes gardiner och att sätta upp hennes brandvarnare. Som tack fick jag äppelpaj med vaniljsås efteråt, inte dumt.

På fredag så hade jag tänkt träna på Ringen för första gången, hoppas jag kan få med Alex och Koroush då!
Äntligen så ska jag komma i gång och komma tillbaka i gammal form, sen ska det bara gå framåt. Det är förhopningsvis sista gången jag hamnar i ett sånt här uppehåll. Är riktigt taggad nu!


 Värmer upp i bänkpressen, ca 1 år sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0