Datorstrul

Haft problem med datorn nu ett tag men till sist fixade sig. Trots att jag hade allt såg ut att vara som det skulle så kom det inget ljud, efter att ha attackerat diverse sladdar ganska aggresivt och bytt mina vanliga hörlurar mot mp3-hörlurarna så kom ljudet igång igen. Ska lägga över några mixar jag har gjort på skiva snart så att jag har det klart till i morgon, det kommer att blir nice! Passade även på att uppgradera internet. Version 7 har ju nu, det verkar soft. Bra det där med gemensama flikar på samma sida så man slipper ha så många rutor uppe, har så på MSN med!








Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja, man får ta vara å det goda i livet :)

2007-10-20 @ 09:14:41
Postat av: Flora

jag vill ha windows vista..

2007-10-20 @ 11:21:05
URL: http://floras.blogg.se
Postat av: Alex

Japp :) .. jo skulle också vilja ha vista, eller ännu hellre en ny dator med vista (a)

2007-10-21 @ 18:16:33
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0