Bloggdesign

gästbok och besöksräknare

I natt la jag in en publik besöksräknare i botten av bloggen, den räknar dock bara sidvisningar.
Det finns lite grejer jag skulle vilja ändra, har ju i pinicp inte gjort någonting åt designen men HTML är inte min starka sida direkt. En sak jag måste fixa är att få upp fliken med "profil", "arkiv", "kategorier" osv, upp högst upp till höger istället för längst ner till höger efter alla inlägg som det är nu. Om man kollar på bilden av stilmallen så verkar det som att den ska vara högst upp till höger som jag vill ha den men så är det inte, i alla fall inte för mig.
Någon som har nått tips?



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, ge dig. det är faktiskt en söt bild :)

2007-10-08 @ 20:43:55
URL: http://spralligsparv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0