Vital Addiction

Ikväll har jag varit och sett Henke, Alex, Gaston och dom andra ha en spelning i stan. Mötte upp Per på tåget och sen åkte vi in till gamla stan och till Stampen där dom skulle hålla till. Träffade på en del rudbecksfolk där, var rätt roligt för en del hade man inte sett på ett tag. Under kvällen var det flera band som spelade men Vital Addiction var förstås bäst! 

                                               

Lägger nog upp några bilder från spelningen sen när jag fått något.



Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Jag vet. Det borde fått upp mina misstankar, men vad gör man inte för lite underhållnig...

2007-11-06 @ 23:47:34
URL: http://brutalchoklad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0