Serier

Hittade en lista på nåns blogg, har glömt bort vart nu. "Om du har sett över 55 st. serier är du en serienörd."
Varför just 55 vet jag inte. ^^

[ ] Gilmore Girls
[x] Grey's Anatomy
[x] Prison Break
[x] Desperate Housewives
[x] OC
[ ] One Three Hill
[x] Vänner
[x] Förhäxad
[x] 24
[x] Simpsons
[x] Scrubs

[ ] CSI
[x] CSI Miami
[ ] CSI New York
[ ] Jordan Rättsläkare
[x] Joey
[ ] Bones
[ ] Dawson's Creek
[x] Heroes
[ ] House
[ ] Brothers and sisters
[x] Sex and the City
[x] Navy CIS
[x] Lost
[x] My name is Earl
[ ] Ugly Betty
[x] Smallville
[x] Southpark

[ ] Stargate Atlantis
[x] The 4400
[ ] The Office
[x] Two and a half men
[x] Spin City
[ ] Cold Case
[ ] Criminal Minds
[x] Baywatch
[x] Lilla huset på prärien
[x] Dallas
[ ] Shark
[x] Tredje klotet från solen
[ ] Law and order
[x] Våra bästa år
[x] Våra värsta år
[x] Sabrina - Tonårshäxan
[x] Ett geni i familjen
[x] Alla älskar Raymond

[ ] Ghost Whisperer
[ ] 8 simple rules
[x] Svensson Svensson
[ ] Lizzie McGuire
[x] Sunset Beach
[x] Magnum

[ ] VIP
[ ] Stacked
[x] Myggan
[ ] Vita huset
[ ] Advokaterna
[x] Ally McBeal
[ ] Las Vegas
[x] Xena
[ ] Entourage
[x] Cityakuten
[x] Will&Grace
[x] Beverly Hills
[x] Sjunde himlen
[x] Dharma&Greg
[x] Fresh Prince in Bel Air
[x] Skilda Världar
[x] Nanny
[x] Tre Kronor

[ ] L-word
[x] Vita Lögner
[x] Andra Avenyn
[x] Rederiet
[x] Hem till gården

[ ] How I met your mother
[x] That 70's Show
[x] Alias
[x] Seinfield
[x] Glamour
[x] Huset fullt
[ ] Hjälp
[ ] Mitt liv som död
[ ] The Shield
[ ] Close to home'

54, klarade mig precis alltså. Men egentligen så har jag bara sett majoriteten av dom där serierna någon enstaka gång, det är inte många som jag har följt. Fast nu kom jag på en hel del andra serier som inte stod med där som jag följt lite då och då genom åren...

Räkna med bråk
Alf
Boston Public
Huset Fullt
Dark Angel
Futurama
MacGyver
Lassie

Fast nej, jag är ingen serienörd. Inte längre i alla fall, haha.




Kommentarer
Postat av: ida

och du är...?

2007-11-09 @ 16:40:56
URL: http://peutetre.blogg.se
Postat av: Sabor

Bra serier ;)

2007-11-09 @ 16:48:26
URL: http://sabor.blogg.se
Postat av: Annelie

Haha vad kul, den där måste jag nästan sno av dig ;)

2007-11-09 @ 17:02:32
URL: http://anneliten.blogg.se
Postat av: Alex

Det är bara att sno ;)

2007-11-10 @ 14:05:58
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag snodde den här av dig också :P

2007-11-11 @ 13:12:19
URL: http://amanda18.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0