Problem!

Idag har min dator varit extremt nära att krascha helt och hållet. Trojanska hästar, virus, hela skiten plus att mitt antivirusprogram strejkade men nu verkar det (för tillfället i alla fall) lungt. Kommer in här och det går ungefär lika snabbt som vanligt men jag har trott att det har varit nära och fixa sig flera gånger innan och så har nya problem dykt upp. Så känns lite nervöst, ungefär som att närsomhelst medan jag skriver så kan 10 olika rutor med error och virusvarningar och alltmöjligt dyka upp. Men jag... tror (läs hoppas) att det har löst sig nu.



Kommentarer
Postat av: Malin

usch, jobbigt när det blir sådär!

2007-11-02 @ 17:08:36
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0