Pepparkakor & Glögg



Efter att ha kommit hem helt stelfrusen från jobbet så blev det en liten premiär. Vinterns första glögg tillsamans med lite pepparkakor. Kanske lite väl tidigt men det var verkligen gott att få i sig något varmt! Glögg är en av få varma drycker jag tycker är riktigt goda. Varm chocklad är okej någon gång ifall det inte blir för ofta. Kaffe dricker jag helst svart, espresso är helt okej. Cappuchino tycker jag är ungefär samma sak som med varm choklad och caffé latte har jag ännu svårare för. Vill jag ha något med en massa mjölk i så är milkshake godare, fast då försvinner ju det där med värmen och koffeinet. Men det klart värsta är Té, det kan jag verkligen inte dricka! 




Glögg ska det vara!



Kommentarer
Postat av: sofia

haha ja jag ska försöka =)

2007-11-21 @ 19:48:59
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Åsa

Söt blogg! :)

2007-11-21 @ 20:09:37
URL: http://asanordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0