Hemma igen!

Kom precis hem utan några incidenter om man inte räknar nattbussen som var en annorlunda timme på sitt sätt. Kanske berättar om det i morgon. Först så var vi hemma hos Bella på Kungsholmen, vi käkade pizza och sen förade hon, jag, Vanessa, Sandra, Kelli och hennes pojkvän. Blev en väldans massa mjökdrinkar, känner mig nästan som en kossa. Klockan rann i väg rätt snabbt och vi kom inte ut förens närmre midnatt. Destinationen i natt blev Candy där jag äntligen fick min Jack Daniels. Nu låter det här lite konstigt kanske eftersom jag bara har varit 19 år i en månad men jag känner mig helt seriös gammal på 18-årsställen. Alla är ser så små ut! Både killar och tjejer. När man bara är ute med tjejkompisar så blir det rätt ofta lite rescue missions pga diverse killar med lite för bra självförtronde för att det ska vara klädsamt. Men nu var det verkligen skitmånga små fjortisfulla tjejer dessutom. Lätta på foten säkert men, nej tack. Sen blev aldrig riktigt klok på dom två tjejerna som följde efter mig sista timmen, dom var verkligen inte så offensiva som många andra och såg i försig bra ut så men... dom var sjukt små! The Lab, Spyan & Cafét ftw. Där slipper man i alla fall alla uppspända småkillar (säger 19-åringen, höhö)
Nej, nu ska jag runda av mitt oerhört djupa inlägg med inte alltför många stavfel eller gramatiska misstag trots min status och säga sov gott allihopa!





PS. Kul att så många läser bloggen, det går uppåt nästan varje dag! Kommentera gärna! =)



Kommentarer
Postat av: saxe.blogg.se

Va bra du skriver, speciellt med tanke på klockan =) hehe. Hoppas du är på något annat ställe näste gång då, där mängden av fullafjortisar är minimal.

2007-11-10 @ 10:57:24
URL: http://saxe.blogg.se
Postat av: Johanna

haha, du fick mig just att känna mig alldeles för ung. & inte på ett bra sätt.
18åringar är små, yesyes... aaah.

2007-11-10 @ 11:48:29
URL: http://spralligsparv.blogg.se
Postat av: Marcus

Kul att statistiken går upp för någon ;) Min ligger stadigt på i genomsnitt 2/dag, men det kanske beror på vad man skriver:)

2007-11-11 @ 00:00:42
URL: http://akvaristen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0