Förmiddagsträning

Har tränat hemma nu på förmiddagen för att kompensera att jag inte drar till gymmet i kväll och i morgon. Skönt med lite variaton av träningen ibland också. Kör mer utthålighetsträning dom gångerna jag tränar hemma jämfört med på gymmet. Eftersom jag inte ska till gymmet förens tidagast på onsdag så gör det inte så mycket att jag kör igenom stora delar av kroppen samma dag heller.

4 x 25 Armhävningar (växlande mellan 2 set triangel och 2 set vanliga)
4 set Dips
4 set Chins
4 set Utfall med hantlar

Magträning:
3-4 set Raka Crunches
3-4 set Sneda Crunches
3-4 set Liggande höftlyft
Plankan, 2 minuter




Kommentarer
Postat av: sandor/ida

ligger säkert där o grymmtar hähä

2007-11-05 @ 15:58:16
Postat av: Alex

haha, du tror det va ;)

2007-11-05 @ 16:43:40
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: Anonym

old school... låter rätt hårt

2007-11-05 @ 19:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0