Blogg

Har blivit ganska dåligt med bloggandet dom sista dagarna och det kanske blir det en stund framöver också, allt beror på min dator som med jämna mellanrum crackar ihop.

Under fredagskvällen var jag först hos Calle med Eric innan vi tog tåget in mot stan. Tim kom tillbaka från Umeå igår morse så vi drog ut med honom och på pendeln mötte även Anton, Mackan, Karin, Gabriella, George och Wille upp. Det blev HBJ ett tag innan jag, Eric, George, Calle, Anton och Mackan drog vidare till nypremiären av 360. Där träffade jag Sandra och lite annat folk från berga som var nere på Gotland i sommras, blev en rolig kväll kort och gott. 

Nu är jag hemma igen, inte blivit så mycket sömn inatt men känner mig ändå förvånansvärt pigg. Tror jag ska fixa något att äta sen om datorn tillåter så ska jag försöka blogga mer senare.

Ciao



Kommentarer
Postat av: Tobias

Brukar vara så, när man sovit lite är man pigg och när man slaggat 14 timmar är man sjukt trött!!

2007-11-03 @ 16:59:23
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0